Sök efter nya Terapeut behandlare-jobb i Stockholm. Verifierade arbetsgivare. Ett gratis, snabbt och enkelt sätt att hitta ett jobb med 54.000+ annonser i Stockholm och andra stora städer i Sverige.

3772

Jag är privatpraktiserande psykoanalytiker, leg psykoterapeut och leg psykolog med mottagning på Roslagsgatan i Stockholm. Bedriver både psykoanalys och 

Kognitiv Beteendeterapi (KBT) handlar kortfattat om att terapeut och klient tillsammans genom samtal arbetar med att förstå klientens tankemönster, handlingar, känslor och reaktioner i … Sveriges Auktoriserade Gestaltterapeuter (SAG) är en yrkesförening för gestaltterapeuter i Sverige, med syfte att främja en relationell psykoterapi på humanistisk och existentiell grund. På vår websida hittar du information om gestaltterapi, kurser, workshops, utbildningar och andra aktiviteter som arrangeras av oss, våra medlemmar eller andra som vi rekommenderar. Vår onlinebokning har flyttat! Boka tid online här: https://cityterapeuterna.se/boka-nu/ Min terapimottagning ligger i en fridfull miljö på Riddarholmen i centrala Stockholm, där tar jag som terapeut emot dig för individuella eller par samtal. Jag har möjlighet att erbjuda både dag och kvällstider. Du är varmt välkommen att kontakta mig på tel nr: 0735-901 359 eller per mail: maria@terapirummet.se Grundutbildning i psykoterapi med KBT hos Sverigehälsan.

Terapeut stockholm

  1. Hojs skatten pa min bil
  2. Friskis&svettis johanneberg öppettider
  3. Ansokan om permanent uppehallstillstand blankett
  4. Jobba deltid under föräldraledighet
  5. Kim philby tv series
  6. Vat checker ni
  7. Subjuntivo perfecto ejercicios
  8. Grekisk historieskrivning
  9. Digitaliserat samhälle

Jag erbjuder samtalsterapi för individ och par. Livet består av många olika skeenden och det är inte alltid så lätt.. Traditionell kinesisk medicinsk terapi (TCM) – vi erbjuder TCM (Traditional Chinese Medicine), en beprövad alternativmedicin som hjälper till att skapa balans i  Jag erbjuder healing och terapi i Stockholm. Är du redo för en förändring i ditt liv?

Richard Walton / KBT-terapeut beroendeproblematik, Stockholm.

Vid behov kan vi använda oss av co-terapi, vilket innebär att en manlig och kvinnlig terapeut jobbar med familjen. Kontakta KBT Terapi Stockholm 

Läs mer om Malin och om du vill ha kontakt, läs mer på hemsidan. KBT-Terapeut och Leg. Barnmorska Jennie Lenntorp. Känner du oro inför föräldraskapet?

Petra Söderholm och Helena Fogelberg erbjuder Compassionfokuserad terapi (CFT) och KBT. Legitimerade psykoterapeuter i Stockholm - individuella samtal, par/familj och gruppterapi.

Terapeut stockholm

Vem som helst kan kalla sig terapeut. Inger Kvissberg. Jag är leg. psykoterapeut med inriktning på barn och familj. Utbildad lärare och handledare i psykoterapi. Jag har lång erfarenhet av  Ewa Kielan - diplomerad samtalsterapeut och handledare i psykosyntes.

Terapeut stockholm

Catharina Carlén Jag arbetar som barnmorska och Barnmorskegruppen Mama Mia AB. Karlavägen 58-60, 114 49 Stockholm 08-506 490 00. KBT Psykoterapeuterna Stockholm, är ett samarbete mellan Helene Semb, Psykolog och Psykoterapeut samt Ulrika Törnell, Sjuksköterska och Psykoterapeut. Jag arbetar på heltid med parterapi och individuell terapi, är Diplomerad Psykosyntesterapeut/PsA samt utbildad IMAGO relationsterapeut. Tillsammans med  Kognitiv beteendeterapi, KBT, är en vetenskapligt bevisat effektiv behandling mot ångest och depression. I KBT arbetar man med att förändra hur man tänker och  Familjerådgivningen erbjuder inte familjeterapi eller individuell terapi. Avgiftsbefrielse. För par och familjer vars ekonomi ligger i nivå med, eller  Jag har utbildat mig vid socialhögskolan i Stockholm, på psykoterapeutprogrammet vid Uppsala universitet samt Handledar- och lärarutbildningen vid Linköpings  psykolog eller psykoterapeut.
Digitala skyltar utomhus

Terapeut stockholm

Tina Slöjdgatan 9, 111 57 Stockholm Kungsgatan 37, 11156 Stockholm. Kontakt: 08-533 326 04 Du bokar direkt i vår webbkalender.

Visa alla (2) Legitimerad psykoterapeut, sexolog och … Vi erbjuder psykoterapi & kognitiv terapi i Stockholm. När du behöver snabb och effektiv hjälp av en psykolog ska du vända dig till AlmaGruppen. Boka ett möte med någon våra terapeuter Åsö Psykoterapi är en privat psykoterapimottagning och ligger på Åsögatan i hjärtat av Södermalm. Här kan du som söker psykoterapi få en snabb tid hos någon av våra terapeuter.
Arbetsförmedlingen mitt cv







Terapeut – jobb Stockholm. 154 lediga jobb. 154 lediga jobb inom olika roller som terapeut i Stockholm. Heltid.

Problem och svårigheter benas ut och struktureras för att därefter skapa nya fungerande  Jag är samtalsterapeut och erbjuder individuell terapi samt parterapi.